sâmbătă, 29 decembrie 2007

Deep shit..

-. Crezi in ceva. Orice. Da crezi in el pana mori. Si dupa ce mori. E singura ta sansa sa fii fericit.

-. Toti vrem iubire. Vorbim, cantam despre asta zi si noapte. Dar majoritatea dintre noi habar n-au ce-i aia iubire. Toti vor sa primeasca. Sa fie iubiti, sa fie coplesiti de iubire. Iubirea cui ? a unui partener probabil, a oamenilor. Dar e tocmai invers.
Iubirea pura, adevarata e atunci cand tu o daruiesti. Indiferent cui, cum, cand si cat. Cu cat dai mai mult te ridici mai mult. Nu-ti fie teama ca nu e primita. Orice om, fiinta din universul asta se va bucura de ea chiar daca nu-si da seama pe moment. Numai asa se va intoarce la tine. Si in iubire e vorba tot de echilibru. Nu mai astepta, da-i drumul sa iasa, las-o libera. Te gandesti c-o sa suferi dac-o pierzi ? Pai tocmai asta e frumusetea. Asa iubesti de fiecare data pentru totdeauna. Usor de inteles greu de facut. Dar cine poate... e SUPERMAN frate...!

- Iubire. E tot ce am in mine. Am avut multe chestii dar au cazut. Nu mai am nimic in afara de iubire...pt muzica, arta, oameni. Toti oamenii din universul meu.
Ii iubesc si nu mai las pe nimeni care sa altereze asta. Dureaza ceva pana realizezi ca esti direct responsabil de toti oamenii din jurul tau. Fie ca sunt buni sau rai, tu ii vrei asa.

- Ma uit la poza aia cu mine de sus ... n-am nici o treaba. Bine, cand mixez intru in film dar acum mi se pare ca n-am nci o treaba cu mixatul. Si totusi ma pricep bine pt ca imi place. De fapt sunt satul de galagia pe care o fac unii si nu-mi vine sa fac si eu acelasi lucru. Si chiar nu mai fac. Doar GALAGIE.

- M-am apucat de o gramada de chestii: muzica, fotografie, si altele. Aproape ca nu mai am timp sa dorm. Da-mi place. Si-mi iese bine pt ca-mi place. Bine... mult timp mi-a iesit de cacat pentru ca incercam sa copiez ce vedeam la altii. Dar m-am vindecat. Acum in tot ce fac sunt doar eu. Asta e o chestie de baza dar din pacate ajungi la ea dupa ce treci prin perioade penibile. Face parte din tort.

- Am intalnit oameni geniali. Minunati. Si nu ma mai satur sa-i intalnesc. M-au ajutat sa-mi gasesc echilibrul in tot ce insemn eu. As face o lista dar o s-o pun pe site exact in ziua cand o sa mor. Sa fiu sigur ca nu uit vreunul.

- Exista o lege dupa care functioneaza tot in lumea asta: ATRACTIE



to be continued...

click to comment

Un comentariu:

Unknown spunea...

Fericit e cel ce se multumeste la timp